")); "));

myPhone: 83 tys. telefonów sprzedanych w I połowie 2010 roku

29 lip 2010 · Kategorie: myPhone

Firma TelForceOne, właściciel marki myPhone, poinformowała, że wyniki sprzedaży telefonów myPhone są coraz lepsze. W ciągu pierwszego półrocza 2010 roku producentowi udało się sprzedać 83 tys. telefonów. Jest to wzrost o 137 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku.

W Polsce największą popularnością cieszy się seria myPhone Simple Life (telefony proste w obsłudze) oraz dualSIM (aparaty obsługujące równocześnie dwie karty SIM). W pierwszej połowie 2010 r. na rynek zostało wprowadzonych 11 nowych modeli myPhone; większość z technologią dualSIM oraz jeden z serii myPhone Simple Life .

W celu wzmocnienia marki i budowania większej świadomości myPhone , spółka zaplanowała na IV kwartał tego roku kampanię reklamową między innymi z udziałem Izabeli Trojanowskiej , która w kwietniu br. została ambasadorem myPhone Simple Life. Działania wizerunkowe obejmować będą outdoor, internet, prasę branżową i codzienną.

W I kwartale 2010 r. Grupa TelForceOne wygenerowała przychody wielkości 23,6 mln PLN, przy zysku netto na poziomie 1 mln PLN. Przychody myPhone w tym okresie stanowiły 21  proc. obrotów Grupy Kapitałowej.

W Polsce największą popularnością cieszy się seria myPhone Simple Life (telefony proste w obsłudze) oraz dualSIM (aparaty obsługujące równocześnie dwie karty SIM

). W pierwszej połowie 2010 r. na rynek zostało wprowadzonych 11 nowych modeli myPhone; większość z technologią dualSIM oraz jeden z serii myPhone Simple Life.

Bardzo nas cieszy także nieustannie wzrastająca świadomość technologii dualSIM i jej użyteczności dla klientów. Mamy w tym segmencie rynku mocną pozycję i wiemy, czego oczekują od takiego rozwiązania konsumenci. Aparaty myPhone wypadają bardzo atrakcyjnie w zestawieniu z ofertą konkurencji – dobra jakość, wysoka bezawaryjność i związana z nią wygodna gwarancja door-to-door oraz przystępne ceny. To powoduje, że klienci coraz bardziej cenią polską markę, która gwarantuje najwyższy światowy standard. – dodaje Radosław Trzeba.

W celu wzmocnienia marki i budowania większej świadomości myPhone, spółka zaplanowała na IV kwartał tego roku kampanię reklamową między innymi z udziałem Izabeli Trojanowskiej, która w kwietniu br. została ambasadorem myPhone Simple Life. Działania wizerunkowe obejmować będą outdoor, internet, prasę branżową i codzienną.

W I kwartale 2010 r. Grupa TelForceOne wygenerowała przychody wielkości 23,6 mln PLN, przy zysku netto na poziomie 1 mln PLN. Przychody myPhone w tym okresie stanowiły 21 % obrotów Grupy Kapitałowej.

Komentarze

Zostaw komentarz