"));

TelForceOne, spółka odpowiedzialna za rozwój myPhone, poinformowała w swoim raporcie, że w 2009 roku udało jej się sprzedać 113 tys. sztuk telefonów komórkowych marki myPhone.

Spółka zakończyła 2009 rok ze skonsolidowanym zyskiem netto ponad 2,0 mln zł oraz przychodami na poziomie 102,3 mln zł. Spółka wypracowała zysk operacyjny w wysokości 5,6 mln zł oraz marżę operacyjną na poziomie 5,4 proc., o 2,9 pp więcej niż w roku 2008. Marża brutto na sprzedaży osiągnęła w 2009 roku 35,1 proc., o 6,1 p.p. więcej niż w roku poprzednim.

Grupa Kapitałowa TelForceOne sprzedała w całym 2009 roku 113 tys. sztuk aparatów marki myPhone , a w kolejnych kwartałach 2010 roku zamierza podtrzymać dynamikę wzrostu oraz prowadzić szereg działań wspierających sprzedaż – do tego zaangażowano znaną celebrytkę Izabelę Trojanowską, jako ambasadorkę marki myPhone Simple Life .

- Opublikowane dziś wyniki za rok 2009 są dla nas powodem dużej satysfakcji i jednocześnie motywacją, aby w roku 2010 wypracować jeszcze lepsze efekty i nadal rozszerzać skalę naszej działalności. Zamierzamy w dalszym ciągu inwestować w projekt myPhone, aby zaspokoić wzrastające oczekiwania użytkowników aparatów tej marki oraz zaspokoić wzrastający na nie popyt. Chcemy też rozszerzać naszą działalność w zakresie materiałów eksploatacyjnych do drukarek ponieważ w tym segmencie również dostrzegamy potencjał wzrostu – mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu Grupy TelForceOne SA.

2 Responses to myPhone sprzedał 113 tys. telefonów w 2009 roku

  1. może i sprzedał ale jako użytkownik 8810tv stwierdzam ze to niedopracowany słabiutki telefonik który w użytkowaniu doprowadza do szału. czekam na 9015 tv bo mam nadzieje ze poszli do przodu i da sie normalnie użytkować ten tel.

  2. no trzeba przyznać. że biedronka dużo pomogła :)

Leave a Reply